mercredi 14 septembre 2016

Diy bloembak

Voor de gezamenlijke voortuin in Zoetermeer heeft Tom een handig trucje bedacht. Hij maakt verrijdbare plantenbakken, met wieltjes eronder. KARWEI-bloempot- DIY -plantenhouder-Tanja-van-Hoogdalem.


DIY hoge plantenbak met huisnummer. DIY : Van puinzak naar bloembak.

Om vast in de stemming te komen bedacht ik deze DIY plantenbak. Je hebt er niet veel voor nodig en je kunt er echt een statement mee maken . Heb je een groot dakterras maar mis je nog wat groen? Met deze simpele en snelle DIY maak je zelf een grote plantenbak.


Je kunt zo een moestuin beginnen!


DIY ideeën worden de laatste jaren steeds populairder en beginnen. Niet alleen vinden we DIY.

DIY bloembak muur - houseandfig. Bosch vroeg mij om aan de slag te gaan met een DIY gerelateerd aan groen, oftewel planten! Ik besloot om een plantenbak te maken waar ik . Deze pin is ontdekt door Adela Van Rijn.


Ontdek (en bewaar!) je eigen pins op Pinterest.


Heb jij nog resthout liggen in de schuur? Ferry laat in deze Maak Het Zelf zien hoe je. Woon- Inspiratie Blijf ons volgen. UCtuDdh6FVjViqpFjP0SsX7w Mijn twitter.


Ben je in een creative bui?


Dan is zelf een bloembak maken of plantenbak maken leuk om te doen. In de video zie je precies hoe ja dat doet! Hoe maak ik een bloembak van oude fruitkist?


Heel makkelijk en met weinig benodigdheden. DIY , creatief, knutselen, upcycling.


En die delen we natuurlijk graag met je.

Vandaag hebben we een wel heel bijzonder idee . Berichten over bloembak diy geschreven door Heidi.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.