mardi 23 mai 2017

Wat kan ik kopen met ecocheques in ikea

Met ecocheques koop je producten die beter zijn voor de planeet, maar ook voor jou! Er zijn heel wat IKEA producten die je met ecocheques kan kopen. Hoe kan je betalen in je IKEA woonwarenhuis en bij leveringen aan huis of op een afhaalpunt.


Maar een ecocheque kan je voor veel meer gebruiken dan je denkt. Een nieuwe kamerplant of een tripje naar de Zoo, bijvoorbeeld: 10 . Bij Hubo kan je betalen met EcoCheques en EcoPass.

Vanaf de lancering van het systeem, heeft Decathlon zich meteen geëngageerd om . Waar kun je met ecocheques betalen? Wat kan ik met ecocheques kopen ? In dit artikel geven we je meer info over dit extralegaal . Welke producten kan je bij GAMMA kopen met Ecocheques ? Een mooi overzicht om het gemakkelijk te maken. Maar je kunt met ecocheques ook de verwentoer op.


We geven je wat minder voor de hand liggende inspiratie. Je kan nochtans een hoop toffe dingen kopen met ecocheques !

Je vindt deze in verschillende winkels, maar ook bij Ikea en andere . De meeste hebben liever cash zodat ze zelf kunnen beslissen wat ze doen. De ecocheque kan gebruikt worden bij aankoop van alle electro-apparaten met het Europees energielabel . Als ik morgen motorolie kan kopen met ecocheques of whatever, dan doe ik dat. Je zal echter de enige niet zijn die wat vertwijfeld zijn ecocheques in een lade heeft gestopt. Je kan er zelfs Eurostar-tickets voor kopen , maar je moet dat bij een Jetaircenter.


Binnenkort krijgen duizenden Belgen weer zulke belastingvrije bonnen in handen.


Maar wat doe je in hemelsnaam met die groene cheques? Wat een leuke zondagnamiddag moest worden is voor mij gisteren geëindigd. Ikea weigerde mijn ecocheques aan te nemen omdat ze dan enkele centen.


Daarom hier een topic over Ecocheques , wat vinden jullie. Krefel geweest (in Wilrijk, naast de Ikea ) en ze vertelden me dat ze net controle hadden gekregen.


TV meubel Zie foto Kan ook met papieren ecocheques betaald worden.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.