jeudi 23 juin 2016

Zaaitray

Vind zaaitray op Marktplaats. Voor iedereen een voordeel. De zaai tray is geschikt voor hergebruik doordat deze van duurzaam stevig plastic is gemaakt.


Ik heb nu groene zaaitrays en die waren na seizoen al stuk. Daarom wil ik nu iets degelijk dat ik elk jaar opnieuw kan gebruiken om in voor .

Rootrainers - interessant alternatief voor zaaitrays en P9-potjes. Grow-it 5x zaaitray vaks 37x23cm €5. De Seed tray van HGA is de sterkste en meest stabiele zaaibak op de markt.


De grote wanddikte zorgt voor een stijve en sterke bak. Zaai-kweek tray met potjes van mm.


Makkelijk en overzichtelijk zaaien en kweken. Gradman kunststof zaaitray met vakken.

Handig voor het opkweken van diverse groente en kruiden zaden. Als de zon even doorheen de wolken piept dan beginnen onze groene vingers te kriebelen. Handige stapelbare zaaibakjes uit gerecycleerd kunststof.


Uitermate geschikt voor het zaaien en stekken van allerhande gewassen. Het Vlaams Zaadhuis, online zaden bestellen - leverancier van zaai- en plantgoed - groenten (o.a. asperges en aardappelpootgoed), bloemen, bolgewassen, . Onlangs kocht ik weer nieuwe zaaitrays omdat ze zo goed bevallen en omdat ze al weer allemaal vol zitten. Ik had al twee schalen met 60 . Zaaitray 2gaats 2e hands, 2stuks Afmetingen tray : 48.


Voorkomt wortelverstoring door andere planten.


Nu twee keer besteld en twee keer was het er snel en de plantjes zijn top! Klein zaai bakje ideaal om te gebruiken in bijvoorbeeld de vensterbank. Door de stevige kwaliteit vele malen te gebruiken.


Vul de plaat met Pokon zaai en stekgrond voor het beste resultaat.


Na beworteling of uitkomen van de zaadjes kan u de . De tray is gemaakt van duurzaam plastic en is meerdere malen te . Kan ook gebruikt worden als stekschaal.

Ideaal voor stekken of het voorzaaien van groenten en bloemen. Omdat ik nogal een hekel heb aan verspenen blijven plantjes nog wel eens te lang in zaaibakjes staan. Ik geef dan ook de voorkeur aan . Deze zaaitray heeft gaten.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.