lundi 10 avril 2017

Hoe konijnen verjagen uit tuin

Hier kan u meer lezen over onze privacy en cookie policy en hoe u de cookies kan. Wilde dieren: wilde konijnen verjagen en vangen of jagen op konijnen. Ik heb last van een konijnenplaag in mijn tuin die het gazon vernielen, hoe kom ik van die dieren af?


Kan ik het hol vol water laten lopen of heeft dat g. Misschien moet je planten nemen die konijnen niet lusten - op. Bestaat er, behalve een afrastering, ook een middel om deze dieren te verjagen ,.

In mijn tuin springen elk jaar wel wat jonge konijnen rond maar ik heb een. Een hekje haalt niet zoveel uit , tenzij je het minstens een meter diep. Stopt graaf- en vraatschade door konijnen , hazen en herten.


Hoe meer voedsel er voor de dieren is, hoe sneller ze zich voort zullen planten en hoe meer schade er zal ontstaan. Je hebt maar een klein beetje nodig om konijnen te verjagen en het is. Je weet wat ze zeggen: Hoe meer info, hoe meer vreugd of hoe meer . Vraatschade bij bijvoorbeeld gemeente tuinen en boomkwekerijen.


Het vangen en verjagen door ons voor particulieren is bijna niet mogelijk omdat men.

Door hun vele gegraaf ontstaat schade aan bijvoorbeeld tuinen , sportvelden, begraafplaatsen en dijken. Konijnen verjagen laat u over aan PCF Holland. Je kunt konijnen uit de moestuin houden door konijnengaas (met mazen van cm).


Deze beestjes houden van gangen graven, maar voor uw tuin is dit zeker niet leuk.


We leggen je binnen minuut uit hoe je zelf aan de slag kunt. Koop uw tuinartikelen eenvoudig online. Levering in Nederlan België en Duitsland. Gratis verzending vanaf 50.


Heeft iemand een idee hoe we dan iets preventiefs kunnen doen. Schrikdraad helpt niet tegen konijnen , kan ik je uit eigen ervaring vertellen. Verwilderde konijnen kunnen een plaag zijn voor uw tuin of bedrijventerrein.


Gallagher biedt dé oplossing voor het verjagen van konijnen en geeft u advies op maat.


Deze haasachtigen zorgen vaak voor overlast in tuinen , op akkers en in weiden. Het konijnennet is net als andere afrasteringsnetten uit te breiden.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.