lundi 25 août 2014

Vergeet me nietjes zaaien

Iedereen kent het prachtig blauwe bloemetje met het gele hartje: vergeet -mij- niet. Lees hier hoe je de zaden kan zaaien en kan laten bloeien. Strooi er wat zaaigrond over en duw de . Winterharde eenjarige plant (HHA).


Nederlandse naavergeet - me - nietje.

Maar er valt ook nog een pak te zaaien en te planten. Zaaien : Ter plekke zaaien in mei. Wil men ze zelf kweken, dan moet men in juli zaaien in losse kalkhoudende en . Het Vlaams Zaadhuis, online zaden bestellen - leverancier van zaai - en plantgoed - groenten (o.a. asperges en aardappelpootgoed), bloemen, bolgewassen, . Hier moet u even kiezen wat u wilt: u kunt zelf zaaien , maar hebt datzelfde jaar . Een set waarmee je zelf vergeet -mij- nietjes kunt laten groeien.


Inhoud: 10gram vergeet - me - niet zaden, terra cotta potje, cocopress tablet.


Leg het Cocopress tablet in een.

Vergeet - me - niet zaden om uit te delen. Bloeit niet heel lang maar wel heel rijk in haar korte leven. Zaai haar in maart of april voor, de zaden kiemen bij . Wie kent ze niet, het leuke plantje vergeet me niet.


Het vergeet me nietje is gemakkelijk te kweken, vooral met deze zaai setjes.


Deze setjes zijn vooral leuk om . Een andere afbeelding melden Meld de aanstootgevende afbeelding. De webwinkel van Venema Zaden is tijdelijk gesloten wegens zwangerschapsverlof. Je kan gewoon rondkijken en meer lezen over de verzorging van bloemen . Mooie en sterke plant met massa kleine bloemetjes in gevarieerde kleuren. Specifieke zaai -instructies:.


Myosotis sylvatica - Bosvergeet-mij- nietje.


We planten uien, bietjes en wortels tussen de vergeetmenietjes. En onze tuinfee beschermt het jonge. Dit kleine prachtige blauwe bloemetje met geel hartje is een echte voorjaarsbloeier.


Ze bloeien lang en al vroeg in het seizoen.

Bekijk dan onze moestuinkalender. U vind daar een geweldig overzicht van . Uitgebloeide vergeet -mij- nietjes helemaal terug snijden. De delen op de compost of om zichzelf uit te zaaien op het perk leggen.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.