vendredi 11 mai 2018

Mijn moestuin

Zo is er informatie te vinden . Alle informatie die u nodig heeft voor uw moestuin. Mijn moestuin (hardcover). Droom je van een eigen moestuin, maar weet je niet hoe eraan te beginnen?


Wil je graag je eigen groenten kweken, maar heb je . Of zijn eerdere pogingen op niets uitgedraaid?

Voor iedereen die een moestuin heeft of een moestuin wil beginnen heeft Groei. In mijn vorige blog schreef ik over de snijbiet. Nou ik kan vertellen dat we het hebben gegeten.


Het boek is georganiseerd volgens de . Hoe minder onkrui hoe beter het is voor de gezondheid van je groenten en kruiden.


Eindelijk is het zover, we hebben een moestuin! See more ideas about Blog, Garden . Je eigen groenten kweken, is gezon lekker en goedkoop.

Uniek aanbod (tweedehands) boeken. Ik heb inmiddels al heel wat moestuinboeken verzameld in mijn zoektocht naar. MIJN MOESTUIN - HERWERKTE VERSIE WIM LYBAERT.


Nu maart van start gegaan is, hebben we soms al zin om te beginnen woelen in de moestuin. Maar wanneer start je daar nu echt het best mee? De zomer staat voor de deur en dus geeft Wim met plezier enkele tips voor de startende én ervaren tuinier.


Welke oogst in welke maand van het jaar?


Inclusief moestuinjaarkalender . Neus ook eens rond op Pinterest of Instagram voor wat inspiratie uit andermans moestuin. Om te starten hier alvast mijn moestuininspiratiebord . Niet met het unieke Makkelijke Moestuin -systeem en de bijbehorende app. In minuutjes per dag altijd een goede oogst!


Als je het onkruid niet met wortel en al weghaalt, blijft het terugkomen en je mooie plantjes . Het is net als in mijn eigen hart. Een moestuin in de stad kan meer opleveren dan je denkt. Al op een paar vierkante meter kun je aardig wat groenten kweken, vooral.


Heb jij tips of suggesties voor deze Moestuin.

Binnenkort verschijnt mijn nieuwe boek over moestuinieren, getiteld Moestuin e- boek. Om een indruk te geven wordt deze demo gratis verspreid.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.